Adorable By Kristina Milano

Reklamacija i povraćaj robe

Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.

Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:

1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu: info@facefit.rs

Obavezno navedite sledeće podatke:

– ime i prezime

– e-mail adresu

– podaci o računu

– poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije

 

2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu.

 

3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i proveri se opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca. Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe.

Korpa0
Nema proizvoda u korpi.
Nastavite kupovinu
0